Samomasaža

Za prijetno tretje življenjsko obdobje, poskrbite tudi za odvajanje toksinov iz telesa, saj lahko tudi tako preventivno poskrbite za svoje zdravje in dobro počutje. Hkrati prevzemate odgovornost za same sebe in svoje zdravje ter lahko »sprožite« lažje oblike samozdravljenja in vzpostavitve ravnovesja v telesu.

Vzpostavite ravnovesje v telesu

Ledvice so tiste, ki potrebujejo največ naše pozornosti. S samomasažo refleksnih točk na stopalih, spodbudite pretok krvi in vode po telesu, v nekaterih primerih pa lahko prispevate tudi k odvajanju stranskih učinkov zdravil iz telesa. Posledično lahko prispevate h krepitvi urogenega dela telesa, predvsem ledvic, ki so filter našega telesa in so skozi naše življenje že bile primorane predelati veliko toksinov. Ameriško združenje za ledvične bolezni je izdalo poročilo raziskave, v katerem so zapisali, da ledvice lahko izgubijo tudi do 90 % aktivnosti delovanja, brez da bi mi to sploh vidno občutili. Zato je toliko bol pomembna krepitev ledvic in filtrirnega sistema našega telesa ter vzpostavitve homeostaze (ravnovesja) našega celotnega telesa.

Skrb zase s samomasažo

Na telesne procese poglejte tudi skozi oči vezivnih tkiv, ki jih lahko razumemo kot sistem komunikacije v telesu, saj obdajajo vse mišice, organe, kosti in celice v našem telesu. Vezivno tkivo je čutni organ in 80 % živčnih končičev telesa se konča v njem, je pa tudi tesno prepleteno z našim limfnim sistemom. Zato je naše zdravje odvisno tudi od prožnosti in elastičnosti naših tkiv. 

Učinek in energija, ki se sprošča ob samomasaži lahko potuje po vašem telesu do drugih organov. Za začetek lahko vzamemo refleksivno točko na nogah, ki je osrednja točka, ki lahko sproža takšno samozdravljenje in odplakovanje toksinov iz telesa. Telesu lahko tako tudi malce nezavedno sporočimo, da mehča določene predele in spodbudimo mikrocirkulacijo. Ne masirajte pa samo nog, ko osvojite ta predel, se lahko preselite tudi na druge točke na vratu, križu, ramah, rokah.

Prvi koraki v svet samomasaže

Refleksivna točka, na kateri izvajajte samomasažo je pod gležnjem, na notranji strani stopala. Naredite pest in s členki masirajte. Masirajte tako, da s členki močno pritisnete na omenjeni del stopala, ne božajte se, lahko celo malo boli.  Učinek masaže naj bo takšen, da ta predel postane vroč, malo pordi in lahko tudi nabrekne. Samomasažo izvajajte tako, da masirate 5 minut eno nogo in 5 minut drugo. Če predel ne postane vroč in pordi, lahko čas samomasaže podaljšate za nekaj minut. Pri masaži lahko uporabljate tudi bolj mastno kremo ali olje.

Samomasažo ponavljajte vsak dan, 90 dni (veljalo naj bi, da toliko mesecev kot ste bili v trebuhu matere, toliko dni naj bi potrebovali, da ima na primer samomasaža nek vpliv, tj. 9 mesecev v trebuhu = 90 dni; 8 mesecev = 80 dni). Izvajajte jo zvečer, saj je to obdobje, kjer so aktivne ledvice, in se posledično izloči iz telesa več vode, to opazite tudi s pogostejšim uriniranjem.


Pomembnost ledvic v telesu se pozna lahko tudi pri podočnjakih. Če imate globoke podočnjake, lahko s procesom samomasaže sprožite pretok krvi in absorpcijo vode v telesu ter prispevate k zmanjšanju le teh.

Sprožite fiziološke procese, saj če že s samomasažo sprožite pretok krvi in absorpcijo vode v telesu, sprožite tudi izločanje toksinov iz telesa. Posledično lahko to pripelje do boljšega počutja in spanca, ter se vsako jutro zbujate z novim zagonom za življenje. Vsekakor pa ni nikoli prezgodaj začeti s skrbjo in preventivo ter krepitvijo telesa, zato spodbudite tudi vaše otroke in prijatelje.


Erika Brajnik

Erika Brajnik, naturopatinja

Saeka – naturopatski center

ZADNJI ČLANKI

Poletna zabava s priljubljenimi koktejli

Poletje je popoln čas za sprostitev in uživanje s koktejli in osvežilnimi pijačami ob...

Seniorji, zaslužite si ugodnosti

V zreli dobi izkoristite vse ugodnosti, ki so vam na dosegu roke.  

Limfni sistem: najpomembnejša tekočina v našem sistemu

Limfni sistem nadzira gibanje tkivne tekočine, limfe in možgansko tekočino. V telesu te tekočine predstavljajo 60 % telesne mase.

Pomen pravilne telesne drže za zdravje in vitalnost

Ohranjanje pravilne telesne drže je ključnega pomena za naše splošno počutje, zdravje ter optimalen pretok energije v telesu.

VEČ ČLANKOV AVTORJA

Nahranite svoje organe

Pogosto mislimo, da že vemo, kako delujejo vsi procesi v našem telesu in katere hrana nam »paše« ali pa brez nje mislimo, da ne moremo živeti ali se ji odreči.

Skrivnosti bistrega uma

Čeprav možgani polno število celic dosežejo že pred rojstvom, se strukturni razvoj nadaljuje vse življenje. Zato je pomembno, da tudi v zrelih letih poskrbite za bogato, raznoliko in stimulativno okolje. Inteligenčni kvocient ostaja nespremenjen vse do sedemdesetega leta. Spremembe pri opravljanju vsakodnevnih nalog, ki hkrati zahtevajo telesno in psihično dejavnost, so lahko vidnejše šele...

DRUGE ZANIMIVOSTI

Limfni sistem: najpomembnejša tekočina v našem sistemu

Limfni sistem nadzira gibanje tkivne tekočine, limfe in možgansko tekočino. V telesu te tekočine predstavljajo 60 % telesne mase.

Pomen pravilne telesne drže za zdravje in vitalnost

Ohranjanje pravilne telesne drže je ključnega pomena za naše splošno počutje, zdravje ter optimalen pretok energije v telesu.

Dentalni turizem – le na prvi pogled ceneje

Na slovenski trg so se močno zasidrali ponudniki zobozdravstvenih storitev iz tujine - dentalni turizem.

Delovna terapija: prvo srečanje

Delovna terapija je široka stroka, ki posameznikom z različnimi zdravstvenimi izzivi pomaga, da živijo kakovostno življenje.

Začnite s telesno aktivnostjo

Vaše telo se je z leti spremenilo, vendar s telesno aktivnostjo še vedno lahko začnete, četudi ste šele začetnik ali se k njej vračate po nekaj letih premora.
WordPress Ads