Vsakodnevne vaje za ohranjanje vitalnosti

0
1240

japanese schoolgirls teen.useful reference https://www.nekdsex.com porn story

Vzdrževanje motivacije za vsakodnevno gibanje in rekreacijo, ki je ključna za ohranjanje vitalnosti in elastičnosti telesa, je povezano s posameznikovim zaupanjem v svoje ravnotežje in stabilni korak. Pri vsakodnevnih opravilih sodeluje jedro telesa – hrbtenica, mišice, ki jo pomagajo držati, pa so stabilizatorji. Naš lokomotorni sistem je podvržen  sodobnemu načinu življenja, predvsem sedečemu položaju. (Pravilna drža)Z izvajanjem vaj in vsakodnevno aktivnostjo, pa vzdržujemo naše telo v kondiciji da lahko, kljubuje vsakodnevnim naporom  (npr. nošenje predmetov, dvigovanju težjih bremen, sedenje in delo v različnih položajih). S pravilno držo skrbimo, da naših sklepov in mišic še dodatno ne obremenjujemo. Z redno in pravilno izvedbo preprostih vaj lahko prispevate k sprostitvi napetih ali zakrčenih mišic, z vajami za moč pa jih krepite.

Med izvajanjem vaj:

  • vaje izvajajte večkrat na dan,
  • priporočamo, da vsako vajo ponovite 5 krat,
  • vaje izvajajte počasi in z občutkom,
  • ni pomembno le število ponovitev, še pomembnejša je pravilna izvedba (lahko za začetek izvedete manj ponovitev vaje in postopoma gradite število ponovitev),
  • ko naredite končni položaj posamezne vaje, zadržite ta položaj nekaj sekund, 
  • med vajo ne zadržujte diha, ampak dihajte umirjeno in sproščeno,
  • posvetujte se s strokovnjakom, v kolikor med vajo začutite bolečino in ne nadaljujte z izvajanjem vaje.

Vaje za vratno hrbtenico (vaje izvajate stoje ali sede)

Vaje za ledveni del hrbtenice (vaje izvajate leže na hrbtu)

Vaje za ramena in ramenski obroč (vaje izvajate stoje ali sede)

Vaje za pravilno držo (vaje izvajate leže na trebuhu)

https://viet69hd.com/ voyeur hidden hotel escort video. female agent filming hardcore casting. fsiblog muscle god brendan.

Prijava na novice

Če želite prejemati naše občasne novice na svoj elektronski naslov, vas vabimo, da se s klikom na gumb in izpolnjeno prijavnico prijavite na novice.